Verzending kan op dit moment iets langer dan normaal duren. Gemiddeld 1 tot 2 dagen langer.

Home » Contact » Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen


  • Hoe verstuur ik mijn foto/afbeelding/geboortekaartje?

U besteld het product naar wens via de webshop. Wanneer u dit gedaan heeft, dan kunt u terug gaan naar webshop en onder het kopje Bestand toevoegen uw foto('s)/afbeelding/geboortekaartje of ander kaartje toevoegen. Ook kunt u het mailen naar info@studiobymem.nl Belangrijk is dat het ordernummer tijdens het versturen wordt vermeld.

 

  • Waarom moet mijn foto minimaal 1 MB zijn?

Om het mooiste resultaat op een product te krijgen, moet een foto/afbeelding/geboortekaartje minimaal 1 MB zijn. Bij een lagere resolutie is het vaak zo dat de foto e.d. niet duidelijk op het product komt, dat zie je dan doordat de foto bijvoorbeeld heel vaag/niet duidelijk meer wordt. Een foto die bijvoorbeeld via Whatsapp wordt verzonden, wordt wel meer dan 10 keer verkleind. Hierdoor wordt het eindresultaat niet mooi. Een foto dient rechtstreeks van uw telefoon te komen of de foto dient naar u gemaild te zijn door degene die de foto gemaakt heeft. Ook hierbij geldt dat deze op hoge resolutie verzonden moet zijn.

 

  • Kan ik een foto sturen via whatsapp en/of facebook?

Nee. De kwaliteit wordt dan dermate slecht en daarmee kan ik niet garanderen dat de opdruk mooi wordt.

 

  • Kan ik een ingescand geboortekaartje/trouwkaart versturen?

Ja, dit is ook mogelijk via de het kopje Bestand toevoegen of via de mail info@studiobymem.nl. Graag ordernummer vermelden bij het verzenden.

Let ook hierbij op dat het kaartje op minimaal 300 DPI ingescand wordt, liefst op 600 DPI om het mooiste resultaat te krijgen. Echter kan het zo zijn dat kleuren lichter of juist donkerder uitvallen. Maar uiteraard doe ik mijn best om zo dichtbij mogelijk bij het origineel te komen.

 

  • Kan ik een foto maken van het geboortekaartje/trouwkaart?

Nee. Ik kan dan niet de juiste kleuren zien en bepaalde specifieke vormen e.d. niet juist tekenen. Hierbij geldt ook dat de opdruk dan niet duidelijk wordt of dat kleuren niet juist zichtbaar zijn (te donker of te licht).

 

  • Kan ik oude foto's naar jullie sturen?

Ja. Het liefst ingescand vanuit bijvoorbeeld het fotoboek.

 

  • Kunnen er meerdere foto's op een product?

Ja. Bij een aantal producten is dit al mogelijk, maar wilt u dit op een product waarbij dit niet staat vermeld dan kunt u dit doorgeven tijdens het bestellen onder het kopje 'opmerkingen'.

Meerdere foto's kunnen soms niet in 1 keer verstuurd worden. Een mogelijkheid om meerdere foto's tegelijk te versturen, kan ook via wetransfer.

Hier kun je gratis meerdere foto's versturen.

 

  • Hoe verstuur ik mijn foto's als ik meerdere foto's op een product wil?

Meerdere foto's kunnen soms niet in 1 keer verstuurd worden. Een mogelijkheid om meerdere foto's tegelijk te versturen, kan ook via wetransfer.

Hier kun je gratis meerdere foto's versturen.

 

  • Kan ik mijn eigen tekst doorgeven?

Ja, dat kan. Bij een aantal producten kunt u de tekst zelf toevoegen. Maar wilt u dit op een product waar het niet bij vermeld staat, is dit bijna altijd wel mogelijk. Dit kunt u dan doorgeven tijdens het bestellen onder het kopje 'opmerkingen'.

 

  • Kan een geboortekaartje van een broertje/zusje gecombineerd worden op een product?

Ja, dit is zeker mogelijk. Ik probeer dan uit beide kaartjes iets te halen waardoor het 1 mooi geheel wordt.

 

  • Krijg ik een voorbeeld toegestuurd?

Ja, bij de meeste producten maak ik een voorbeeld, zodat u kunt zien hoe het ongeveer wordt. Dit is een voorbeeld, dus kleuren komen soms iets anders over dan dat ze afgedrukt worden. Ik probeer uiteraard zo dichtbij mogelijk bij het geboortekaartje/foto qua kleur te komen.

 

  • Hoe vul ik de kortingscode in?

De kortingscode (voor zowel de acties als de cadeaubon) kan ingevuld worden tijdens het bestellen onder het kopje 'Kortingscode'. Let wel op dat u op toevoegen klikt. Doet u dit niet, dan wordt de korting niet verrekend. Helaas kan ik dit achteraf ook niet meer verrekenen.

De cadeaubon kan niet worden gebruikt i.c.m. andere lopende acties.

 

  • Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?

De kortingscode, die op de cadeaubon staat, kan ingevuld worden tijdens het bestellen onder het kopje 'Kortingscode'. Let wel op dat u op toevoegen klikt. Doet u dit niet, dan wordt de korting niet verrekend. Helaas kan ik dit achteraf ook niet meer verrekenen.

De cadeaubon kan niet worden gebruikt i.c.m. andere lopende acties.

 

  • Hoe bevestig ik een tuinposter?

De tuinposter heeft minimaal 4 ringen, afhankelijk van de grootte van de tuinposter, kunnen er ook meerdere ringen op zitten. U kunt de tuinposter door middel van een schroef in de schutting ophangen. Ook kunt u een spanner bestellen waarmee u de tuinposter kunt ophangen.

 

  • Kan ik een tuinposter buiten laten hangen?

Ja, de tuinposters zijn weerbestendig. Wel kan het dat, bij m.n. foto's, de foto na enige tijd wat lichter kleurt wanneer deze in de zon hangt.

 

  • Hoe bevestig ik mijn canvas aan de muur?

Het canvas wordt standaard met een ophanghaakje geleverd. Door middel van een schroef in de muur, kunt u het canvas met ophanghaakje ophangen.

 

  • Hoe bevestig ik mijn muurcirkel?

Standaard wordt de muurcirkel geleverd met Tesa Powerstrips (zelf aanbrengen op muurcirkel).

 

  • Kan ik een kaartje met persoonlijke boodschap versturen?

Ja, dit kunt u aangegeven bij de kaartjes in onze webshop.

 

  • Kan ik mijn bestelling ook naar een ander versturen?

Ja. U kunt dan een ander afleveradres aangeven tijdens het bestellen.

     

    • Kan ik bij jullie langskomen om producten te zien?

    Dit is mogelijk, echter heb ik hier het meeste blanco op voorraad staan.

     

    • Kan ik mijn bestelling afhalen?

    Ja, dit kunt u aangeven bij het bestellen.

     

    • Hoelang duurt mijn bestelling?

    De levertijd is tussen de 2-7 werkdagen. Dit verschilt per product.

     

    • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Ja, nadat het pakketje verzonden is, stuur ik de track en tracé code via de mail naar u toe.

     

    Heeft u een andere vraag dan hier vermeld staat, stuur gerust een mail naar info@studiobymem.nl